środa, 14 sierpnia 2013

Loopy's World w Gdańsku

 Co robić z dzieckiem kiedy deszcz za oknem? 
Można odwiedzić olbrzymi plac zabaw w Gdańsku

 Mój dwulatek jak tylko przeszedł przez bramkę i 
znalazł się po drugiej stronie dostał "bzika" w oczach.
Nie wiedział co najpierw. :D

A park pełen jest atrakcji dla starszaków
 czyli od dwóch lat wzwyż
ale także dla takich dzieci, 
które jeszcze za bardzo nie czują się pewnie na nogach. 
Po bokach znajdują się małe baseny z piłkami, 
klocki do budowy wież, mini ślizgawki.
 
Dla rodziców też coś się znajdzie, czyli miejsce gdzie mogą wypić kawę. 

Podobało mi się tutaj to, że mogłam wszędzie wejść z moim dwulatkiem
(jego energia i ciekawość pchały go w różne ciekawe miejsca)
także jako rodzic czułam się bezpieczna, 
że moje dziecko w gąszczu korytarzy się nie zgubi bo jest ze mną.

Nie podoba mi się to, że najmniej można wykupić 3 godziny zabawy,
co dla dwulatka jest trochę za dużo. Po 1,5 godzinie miał dość.
Po za tym (przynajmniej nie natknełam się osobiście)
nie znalazłam przewijaków w toalecie. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz