piątek, 5 czerwca 2015

Aqua Park w Sopocie




Idąc za falą aqua parków odwiedziliśmy basen w Sopocie. Moim dzieciom  podobało się a jak by inaczej - dużo wody i atrakcji ( bicze wodne, baseny dla dzieci z ciepłą wodą i dodatkowymi atrakcjami w stylu styropianowych statków, jacuzzi, dzika rzeka, dwie zjeżdżalnie rurowe - żółta dla rodziców z dziećmi, basen na zewnątrz itp.) Plusem też była temperatura wody 37 C - o wiele cieplejsza niż w Kościerzynie, moje maluchy tak szybko nie marzły.

Niestety były też minusy:

W pierwszej kolejności cena - 37zł za 3 godziny to dość sporo, biorąc pod uwagę 4 osobową rodzinę. Na szczęście moja dwulatka nie płaciła i udało mi się kupić tańsze bilety całodzienne na grouponie.

Ogromna ilość ludzi na ograniczonej powierzchni nie była niczym przyjemnym, szatnie koedukacyjne, mało miejsca przy suszarkach do włosów, zbyt mało i małych pomieszczeń  na przebieranie się.

Restauracja na zdjęciu kusiła zapachami siedzących w wodzie. Moje dziecko kiedy poczuło zapach gofrów, próbowało skłonić mnie do zakupu.

Ostatnią sprawą, która mnie zaskoczyła był płatny parking. Przy takiej kwocie za basen można byłoby sobie podarować opłatę za samochód.

Czy polecam? trudno powiedzieć. Jeśli ktoś przyjeżdża na urlop do Trójmiasta a pogoda za oknem nie sprzyja moczeniu nóg w zatoce można pójść z dziećmi do Aqua Parku, na pewno miło spędzicie czas. Niestety trzeba się wtedy liczyć, że wypad ten nie będzie tanią sprawą.


1 komentarz:

  1. Właśnie aquaparki są fajne ale cena może odstraszyć - szczególnie kiedy wybieramy się tam całą rodziną. Z parkingiem to przesadzili, że płatny.

    OdpowiedzUsuń